Veelgestelde vragen

Collapsible content

How can I return an item?

Of course. You can easily return an item to us via our returns form.

For more information, please refer to our returns policy .

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Om een product om te ruilen, stuur je een mail naar omruiling@koobie.nl. Vermeld hierin duidelijk het bestelnummer en het gewenste product. Omruilen is gratis indien het om een defect of verkeerd geleverd artikel gaat, anders draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Meer info over retourneren of omruilen vind je in ons retourbeleid.

What is the delivery time?

The delivery time varies per product. Check the product information of the product in question to see what the delivery time is.

For more information, please refer to our shipping policy .

Can I track my order?

Log in op je persoonlijke account om een bestelling te volgen. Zodra een bestelling is verzonden ontvang je van ons ook een e-mail met een trackingscode van de desbetreffende vervoerder.

Waar vind ik mijn bestelnummer?

Jouw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling, of log in op je persoonlijke account om een bestelling te bekijken. Indien je geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Which payment method is accepted?

You can pay securely with us with IDEAL, PayPal, Visa, MasterCard, American Express, Apple Pay, Google Pay, Union Pay, Amazon Pay and Shop Pay.

We do not accept cryptocurrencies.

What are the shipping costs?

The shipping costs in the Netherlands are €4.99. Shipping is free when you spend €15 or more!

For more information, please refer to our shipping policy .

Can I cancel or change an order after it has been placed?

Om een bestelling te annuleren verzoeken we je binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling een mail te sturen naar info@koobie.nl. Vermeld duidelijk het bestelnummer en de reden van annuleren. Wij nemen contact met je op zodra de bestelling definitief geannuleerd is. Het kan gebeuren dat de bestelling al verzonden is; in dat geval kunnen wij de bestelling niet meer annuleren. Je kunt het artikel dan na ontvangst kosteloos retourneren. Na 24 uur of langer nemen wij geen annulering meer aan en is het reguliere retourproces van toepassing.

Do I have a warranty?

We geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders misgaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens het Europese recht zijn wij verantwoordelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben volgens het Nederlandse recht.

Als je direct na levering een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, moet je binnen 5 dagen contact met ons opnemen. Bij uitzonderingen geldt een wettelijk redelijke termijn, dit is in ieder geval twee maanden. Als je op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of vervanging.

Lees hier meer over garantie en retourneren.

Where do the products come from?

Onze producten worden met zorg en precisie vervaardigd in China, waar ambachtelijke tradities en moderne technologie samenkomen voor hoogwaardige en stijlvolle items.

Is ordering from Koobie sustainable?

Absolute! We ship the products directly from the supplier to the customer, which means there are no unnecessary stops, so we burden the environment as little as possible and save CO2!

For more information about sustainability, we would like to refer you to our About Us page.

How long will it take to receive my refund?

Nadat we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten we je weten of de terugbetaling is goedgekeurd. Als dit het geval is, word je automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode. Je kunt de status van de betaling bijhouden op jouw persoonlijke account. Wij proberen binnen 14 dagen het bedrag terug te storten. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling ook heeft verwerkt en uitgevoerd. Wij accepteren geen contante betalingen.

What are the customer service opening hours?

Our customer service is open from Monday to Friday between 9:00 AM and 5:00 PM.

Get in touch easily via our contact form .

How can I file a complaint?

Are you not satisfied or do you have feedback for us?

Please do not hesitate to contact us by completing the contact form . We aim to respond within 48 hours.

Didn't find what you were looking for? Contact us.